een doordachte start

Je hebt een goed idee en wilt samen met iemand kijken naar de levensvatbaarheid ervan. Of je maakt hele mooie dingen, maar je hebt hulp nodig bij het in de markt zetten. In welke fase je ook zit van je startende onderneming, nadenken over en keuzes maken in je marketing, sales en communicatie is van levensbelang. Ik kan je daarbij helpen. Niet hoog over, maar concreet. Zodat jij er direct mee verder kunt. Denk aan het bepalen van je merkwaarden die je houvast geven voor alles wat je doet, het verhaal bepalen van je organisatie waarmee je de markt op kunt, hulp bij je website, vormgeving en de keuze van je beeldmateriaal. Ik heb hier veel ervaring in en weet de weg.


een scherpe blik

Je hebt een succesvol bedrijf, maar jij of je medewerkers lopen vast met een project, een  innovatie of een  communicatie vraagstuk: een brainstorm met mij biedt uitkomst. Of je wilt een programma implementeren met je team en je zoekt en manier de kennis over te dragen en ze te motiveren: een workshop is hier een hele goede manier hiervoor.

 

Ben je al een tijdje bezig en heb je behoefte aan focus? Aan het aanscherpen van je doelstellingen, je bestaansrecht, of je merkwaarden? Ik denk graag mee en help je een stap verder. Wil je meer omzet? Wellicht heeft het zin samen eens te kijken naar je online traffic, of je winkelbezoek. Het onder de loep nemen van je klantervaringen is heel nuttig. Hoe ervaren klanten alle aspecten van  je dienstverlening? Zijn alle contact momenten nog wel in lijn met de merkbeleving die je voor ogen hebt? Misschien heb je nog helemaal niet nagedacht over merkbeleving. Ik doe het graag samen met jou. Je kunt dan veel betere keuzes maken in je dagelijkse bedrijfsvoering. Ik scherp ook plannen aan, schrijf en redigeer teksten.

 

Dit zijn zomaar wat voorbeelden. Bedenk: alles is communicatie.  Neem mij in de arm voor een frisse, scherpe blik. Ik heb een heel toegankelijk tarief voor mkb'ers en zzp'ers. 

klantervaringen

 

Marijke Geeve

Eigenaar MOOR&me

april 2018

 

Arjanne heeft mij geholpen bij het in de markt zetten van mijn gebruikskunst. Ik maak hele mooie dingen, maar had denk- en slagkracht nodig om ze te verkopen. We hebben eerst aan mijn merk gewerkt, doelgroepen bepaald en vervolgens heeft Arjanne een compleet marktbewerkingsplan opgesteld, inclusief prioriteiten, zodat het voor mij echt uitvoerbaar is. Mijn gebruikskunst wordt nu verkocht in museumwinkels, ik ben een webshop aan het maken en ik weet welke verkoopkanalen ik in de nabije toekomst in wil zetten. Stappen die ik door het inhuren van Arjanne effectief en doelgericht heb kunnen zetten. Arjanne voelt de markt goed aan en heeft het geheel een stuk verder gebracht. Ze weet van aanpakken, is enthousiast en heel prettig om mee samen te werken. En wat ook belangrijk is; je kunt ontzettend met haar lachen. Ik beveel haar zonder twijfel aan bij mijn relaties. 

 

 

Jeroen Cloosterman

Eigenaar Cloosterman Value Fund

20 januari 2020

 

Voor mijn beleggingsfonds met Arjanne twee sessies gedaan eerst om te bepalen wat belangrijk is binnen het fonds. En ook te testen of de naam wel goed genoeg is. In de tweede sessie vervolgens het verhaal en werkwijze van het beleggingsfonds in begrijpelijke taal om te zetten. De teksten en naam zijn gebruikt voor de website om deze goed te positioneren en in de zoekmachines vindbaar te maken. Nuttig om te doen. Het zet je aan om het idee van je bedrijf op een begrijpelijke manier te moeten vertellen en op een ander manier naar je onderneming te kijken. Aanrader voor als je net begint maar ook om je huidige bedrijf eens tegen het licht te houden.